Dulce de Leche Cheesecake

Cok yogunum cok! Sikayet etmiyorum, ama isterdimki bloguma ayiracak daha cok zamanim olsun. Tarifler birikti, sizleri bekliyor. Ama vakit yok!

Baslayayim yazmaya. Gecen hafta bal oglan ile ilk kez tiyatroya gittik. Cok eglendik. Iki yas ve uzeri cocuklar icin ozel tiyatro gosterisleri var. Firsati kacirmak istemedim. Ilk tepki cok onemliydi benim icin. Farkli ortam, hic gormedigi seyleri gorunce verecegi tepki beni cok heyecanlandirdi. Balim cok begendi ve cok eglendi. Bende gosteris sirasinda daha cok balimi izledim. Bazi sahnelerde gulumsemesi, gozlerinin icinin gulmesi dunyaya bedeldi!

Kucuk prensimde cok iyi masallah. Emeklemeye basladi, abisinden cok daha hizli. Duramiyor yerinde, evin her tarafina gidiyor artik. Cok guzel oturuyor, degisik sesler cikariyor. 8 aylik oldu zaman ucup geciyor!

Dulce de Leche uzun zamandir yapmak istiyordum. Daha yeni firsat oldu. Ne hikmetse ben cheesecake'e sadece meyve yakistiriyorum. Yinede bu sekil de denemek istedim. Sonuc dehsetti :) Harika bir uyum. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Tarifi cok yakin bir zamanda paylasacagim insallah.





Yorumlar

  1. mmmm:)
    misss miss...
    tarifini merakla bekliyorum...
    ellerinize sağlık...
    kolaylıklar diliyorum size... bebişlerinizle nice güzel tatlı telaşlara inşallah...
    sevgilerimle...
    :))

    YanıtlaSil
  2. Görüntü bana yeter. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  3. Selma'cım Dulce de Leche'yi evden eksik etmemeye çalışıyorum.Tatlı krizlerimizde çok işe yarıyor. Cheecake enfes ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Canim hayirli aksamlar cok güzel görünüyor .Hayirli aksamlar öptüm.

    YanıtlaSil
  5. tüm anneler aynı galiba, bal oğlanı okurken sanki kendimi okuyor gibi oldum:) bende balımı izlerken çok mutlu olup keyif alıyorum. birde ikinci çocukların gelişimi çok daha hızlı oluyor ilklerden:) belki bizle alakalı bişey buda tecrübe ve olgunlukla alakalı olabilir:)

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık gördüğümde uuuufff süper bir şeye benziyor dedim.Tarifine baktım yok merakla bekliyorum.Allah bağışlasın bebişlerinizi ne mutlu;Allah banada gösterir İnşallah :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Selamlar, Cheesecake harika görünüyor eline sağlık. Dulce de Leche Türkiye de yok. Kardeşim bu ay sonu Hollanda dan gelecek. Kullandığın ürünün markasını hatta resmini paylaşırsan çok sevinirim. sevgiler, Funda

    YanıtlaSil
  8. insanın çocuğu olması bambaşka duyguymuş 4 aydır bunu yaşadığım için şükrediyorum allahıma:)
    tiyatroda eğlenebilmeniz çok güzel bende hep ne zaman büyüyecekte gezdireceğim diye hayal kuruyorum:)
    tarifi yakın zamanda eklersin umarım merak ettim ellerine sağlık
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. ellerine saglik resimler tarifler herzamanki gibi harika selamlar

    YanıtlaSil
  10. Denemek için sabırsızlanıyorum ve tarif bekliyorum;) Öperim

    YanıtlaSil
  11. nefiss görünüyorrrrr:)
    harika:)
    baloğlan ile sosyal aktiviteler şahane oluyor demekkii:))
    harikasın:)

    YanıtlaSil
  12. Tek kelime ile nefis bir görüntü tarifi merakla bekliyorum canım..
    Sevgşler..

    YanıtlaSil
  13. ben kesinlikle hayır diyemem :=)
    blogumda da en çok yaptığım tarifler karamelli herşeydir..
    bayıldımmmmm...bayıldımmm.

    YanıtlaSil
  14. Selmacigim tarifini biran önce yaz lütfen,bugünlerde benim de cheesecake yapadım vardı resmi görünce "budur" dedim :-) Eline sağlık cnm,Allah nazardan korusun cocuklarını...

    YanıtlaSil
  15. tarifi bekliyorum canım ellerine sağlık nefis bir görüntü..

    YanıtlaSil
  16. Selmacım selamlar. Senin gönderdiğin görseli almışlar bugün bana ulaştı:)) Çok mutlu ve heyecanlıyım uygulayacağım için:) Şekerim şimdi bunu nasıl kullanmam gerektiği hakkında bilgi verirmisin rica etsem. Sevgiler, Funda

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar tarifleriniz çok guzel görünüyor ama bazılarını hollandaca yazmisiniz herhalde. Anlicamiz sekilde olursa sevinirim...sevgilerde

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi