Seker Hamurlu Pastalar nasil yapilir öğrenmek istermisiniz?

 
Yeni yilin ilk pastasi. Minik Asel icin yaptiğim iki katli pasta. Bu isi yapmaya baslayali bir bucuk yil oldu. Ilk yaptigim pastalarla kiyasladiğim zaman inanilmaz cok fark var. Ogrenmek istediğim daha cok sey var. Siniri olmayan bir hobi bu. Karsina hep yeni farkli seyler cikiyor.
 
Ben bu iste uzman değilim, hobi olarak yapiyorum. Bu is beni inanilmaz rahatlatiyor. Herseyi bir kac saatliğine olsa bile unutturuyor. Kisaca stres atiyorum :) Terapi gibi birsey.
 
Bugune kadar (kendim) oğrendiğim seyleri sizlerle paylasmak istiyorum. Bildiğim seyleri paylasmak bana mutluluk verir. Simdi soyle birsey dusundum. Fotoğraf haric video ile sizlerle bazi seyleri adim adim gostermek istiyorum, paylasmak istiyorum. Sorularinizi cevaplandirmak isterim. Ne dersiniz? Fikirlerinizi oğrenmek istiyorum.
 
 
 
Sevgiler,
Selma



Yorumlar

  1. Bende cok isterim seker hamurundan harikalar yaratmak,seker hamuru skintili burda,evde glikozum ve jelatinim hala duruyor,ama gida boyasi cabuk bozuluyor ve bende cok yapmadigim icin atildilar,neden olmasin,videolu tanitimlarada bayiliriz ailecek,cocuklarda bakiyor benim hoslarina gidiyor:)) Kolay gelsin simdiden Hollanda`ya sevgiler,kismet olursa Mayis sonunda oralarda olucaz...Serpil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu is icin surekli vakit ayirmak gerekiyor. Zamanla hersey olur insallah. Hollandaya gelmeniz ne guzel! Guzel bir tatil diliyorum:)

      Sil
  2. ben de hobi olarak uğraşıyorum şeker hamuruyla. Değiniz gibi bir stres atma yöntemi ve ucu bucağı olmayan engin bir deniz. Sürekli internetten araştırıyorum, siz de paylaşırsanız seve seve takip ederim...

    YanıtlaSil
  3. Paylaşımcı olmak istemeniz çok güzel davranış...Amaç kimsenin meslsğini elinden almak değil sadece sizinde dediğiniz gibi terapi oluyor insana, ben çok keyif alıyorum tıpkı sizin dediğiniz gibi.Şimdiden teşekkürler yorulacaksınız ama eminim ortaya güzel bir şey çıkacak...

    Nilly

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Degerli yorumlariniz icin tesekkurler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Swiss Buttercream

Çörekotlu Peynirli Bazlama - Turkish Flatbread with Cheese and Nigella Seed

Balli Hardalli Patates Salatasi